Jag minns varje stund

allt och ingenting
Aldrig förr har en skoldag gått så långsamt, skit tråkig dag rent utsagt. Efter skolan blev det så att jag mötte  upp Julia och sen gick vi hem till henne, blev aldrig så att vi lämnade in våra cv, det orkades inte...
Hemma hos Julia gjorde vi väl ingenting speciellt, lyssnade på musik och pratade, en hel del skatt fanns med också. Gick sen hem och bytte om till träningskläder, cyklade ut till p18 och tränade så gott jag kunde, nu mår mina lår inte bra alltså och med det så har mina knän också börjat ta stryk, hej hopp vad jag lyckas!
Efter det har det blivit en sväng in i duschen och nu ligger jag här med datorn nyduschad i sängen, måste plugga lite nu, har en hel del som skall in imorgon, och jag ställer frågan igen, tar det aldrig slut?
Helg snart iallafall, har våra planer och Vickan får ta och bli frisk...

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0