hey hallå

jag undrar ibland vad man tänkte på då,

när man var liten och inte kunde förstå.


Igårkväll blev det en kväll med tjejerna, vi kollade på film, tre stycken faktiskt, hur vi nu hann med det. Jätte mysigt var det och skönt att ta det lugnt för en gångs skull. Helt plötsligt har snön fallit ner igen och här sitter jag, Victoria och Julia och läser våra inlägg ifrån i somras. Därför känns det kul att snön har fallit igen när vi längtar till sommaren, men det är snart aprill, snön skall ha försvunnit för länge sen.
Jag vet inte vad det blir av resten av dagen, vi har ännu inte ätit någonting, kanske börjar bli dax, nu ska jag fortsätta kolla gamla inlägg, ciaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0