heeeela helgen

Nu kan jag äntligen skriva ett inlägg om den här helgen. Fredagen på skolsidan gick den mesta tiden till prat faktiskt, fanns inte en enda klok lektion, kunde lika gärna haft en ledig dag. Kom hem efter skolan och var sjukens trött, tänkte egentligen gå och lägga mig en stund, men icke. Istället åkte jag och pappa iväg, kollade iolika affärer efter... ingenting egentligen, bara saker att ha hemma. Pappa körde mig sen hem till Fanny, åt lite och så, sen blev det en lugn kväll, vi pratade för det mesta, sen gick vi till mcdonalds och åt glass, sen kom per också. Jag och Fanny följde per hem en bit, sen gick vi hem till henne och sov.

I lördags eller iigår blir det, så vaknade jag hemma hos Fanny, vi åt frukost och fixade oss i ordning för att sedan åka och kolla på fotboll i rävhagen, duktiga killar.  Gick hem till Fanny igen och åt, sen kom Simon och Lukas, som höll oss sällskap innan jag åkte hem till mig för att hämta lite saker, sen direkt hem till Julia, fixade i ordning oss, sen tog vi bussen ut till tofta och till Markus som fyllde sexton år i onsdags, där firade vi honom och det blev även tv tittande, portugal-sverige, där det slutade precis som förra gången, 0-0.
Åkte sen med bussen hem till Julia, där jag såg färdigt fotbollen medans dem badade, sen kom även några andra och höll oss sällskap, det hela slutade med att jag följde med Elin till mcdonalds och åt mat.

Idag vaknade jag oerhört sent, trodde inte det var sant när jag kollade på klockan, så det vara bara upp, byta om och äta frukost, för att sen cykla och möta Felicia, vi cyklade tillsammans till träningen och när vi kom dit så hade vi ingen tränare på grund av missförstånd, så Anders fick åka ifrån sittmöte för att träna oss, snällt.
Ska sova i tid ikväll och det här inlägget blev bara jätte dåligt för att det var så mycket att skriva, men nu vet ni hur helgen sett ut. Kommmer väl lite bilder senare, när jag fått dem av Elin.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0