biooooo

Kom precis hem, har  varit och sett på bio med Victoria och Julia, män som hatar kvinnor, en jävligt gripande film om jag får säga så, men den var jätte bra. Tidigare idag spelade jag fotboll och den räddade mig väl inte speciellt mycket, eftersom häften av folket saknades och vi kunde knappt inte få till en match på sjumanna, men vi körde ändå!
Just nu håller min katt på att föda kisseungar, så i natt kommer jag sova mycket, ne! :) Imorgon kommer dem också och renoverar om badrummet, så kommer inte att kunna duscha hemma på en hel vecka, men jag ska göra det hos Julia. Allt vill liksom ske på samma gång nu.
Vi hörs bloggen och förlåt om jag är dålig på att uppdatera nu, det kommer att bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0