student

Känns som om bloggen är lite halvdöd just nu och det är den och jag med för den delen, är så otroligt skoltrött nu, trots att dem här sista dagarna i skolan är skönast av dem alla, så just nu är jag hemskt avundsjuk på alla som tar studenten, jag hör fortfarande deras musik när dem just nu åker omkring på visbys alla gator.
Trots att bloggen är halvdöd och jag med så har jag faktiskt en rolig sak att berätta, eller speciellt roligt är det inte, men det var roligt i stunden. Igårkväll skulle jag, Julia, Malmis och Oskar åka till sandgropen för att bada, halv vägs ut i Malmis bil så får vi soppa torsk, så där står vi på tofta väg utan bensin, så hans mamma fick bli räddaren i nöden och se till att vi fick bensin i tanken, men inget badande bler det när vi kom fram heller, för att vattnet inte var så mysigt, så bilturen hem blev på helt andra och fel vägar.

Imorse gick jag till skolan med kudden kvar i ansiktet, men jag pallrade mig upp och gick iväg hur trött jag än var. Självklart börjar vi med tre kilometern på gympan, tur att jag raggade upp mig på Mattias och Oskar som höll mitt tempo en morgon som den. På so:n blev det charader och svenskan filmtittande, då vi kollade på filmen vi spelat in under våren, verkligen inte bra!
Efter det gick jag hem och lagom när jag kom hem så stod mina föräldrar i dörröppningen och skulle åka, så det blev bara hem och vända. Vi åkte ner till hamnen och kollade på studentutsläpppen och träffade morbror Andreas som tog studenten idag. Efter det bler det också en sväng på stan och en inhandlad bikini, vi åkte ut till maxi och handlade lite och när jag kom hem blev det att sova en stund, för så trött var jag och är fortfarande.
Sen pallrade jag mig upp och iväg till träningen, som gick bra. Snart ska jag sova och imorgon ska jag gå min otroligt korta dag i skolan mellan åtta och fem över tio, jag kan inte klaga, pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Enmilsten

Men hallå? Fick inte jag se den? :(

2009-06-05 @ 22:56:03
URL: http://enmilsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0