många dagar

Jag har hittat ännu en anledning till att byta tillbaka till min gamla blogg, för igår när jag skulle publicera mitt inlägg jag skrivit så försvann det, dumma blogg.se!

Tisdag, på eftermiddagen där efter jag kommit hem ifrån Fanny så ringer Julia och tycker att vi ska åka ner till almedalen och sola, jag tyckte det lät som en jätte bra idé eftersom jag har dragit på mig en hemsk bondsränna efter fotbollsstrumpos och shorts, hemskt fint och bättre lär det väl inte bli i Halmstad direkt.
Vi cyklade iallafall ner dit och träffade på lite annat folk, jag drog mig hemåt runt fem för att äta något innan träningen och det blev faktiskt ingen vanlig träning, istället spelade vi brännboll, fotbollsgolf och kubb, då mitt lag vann. Efter det åt vi lite tillsammans innan jag skyndade mig hem för att duscha och fixa i ordning mig lite, cyklade sen iväg och träffade Emil och Rickard, vi gick omkring lite över allt och åt glass gjorde vi också. Sen cyklade vi hem till Emil där vi tillbringade resten av kvällen med monopol, prat och musik, runt två cyklade jag och Rickard hem.



Onsdag, så vaknade jag otroligt sen närmare två någon, hela dagen blev bara en jätte seg dag då jag till den största delen låg i sängen och lyssnade på musik. Men fram åt kvällen blev det lite mer liv i mig, jag åkte med familjen till p18 och kollade på min systers match, kollade också på f95 matchen som spelades samtidigt.
När jag kom hem hör Julia av sig och undrar om jag vill åka med till tofta för att träffa några, så jag, Julia och Victoria får skjuss av Victorias mamma ut till tofta strand där vi träffar några, efter ett tag försvinner hälfter och jag, Julia, Viktoria, Markus, Gustav och Emil går hem till Emil där vi tillbringar resten av kvällen, trevligt!

Idag då, har också varit lite av en segis dag då jag också vaknade sent men tog mig an att göra något på dagen iallafall, jag åker in med familjen till stan för att handla det sista inför halmstad och lite andra saker. Skulle egentligen träffa Julia då, men det blev aldrig av. När jag kom hem blev det av aatt jag sov en stund, började sen att packa och det gick lite för långsamt så jag ringer dit min bästa packhjälp Julia, så hon kommer hem till mig och hjälper mig. Vi åker sen till affären för att handla lite gotti, med andra ord glass och läsk. Annars så har vi två inte gjort så mycket ikväll, tagit det väldigt lugnt för vi ska upp tidigt imorgon, vi ska fira midsommar i burs tillsammans med Julias släkt, ska bli mysigt.
Just nu ligger jag och Julia i hennes säng med varsinn dator, maskinen är  det som rullar och vi ska väl sova om en stund antar jag, med tanke på att Julia tjatat i flera timmar om att hon är trött...

o beijo na boca é coisa do passado, amor quero ver e namorar pelado

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0