lalalalalala

Jag har tappat det stora suget för bloggandet, verkligen! Men jag skriver när jag har tid och lust. Som sagt har jag tillbringat en otroligt rolig vecka på elitlägret i halmstad.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att åka till högklint och fika med min familj och där med dra på mig ännu mer bondbränna, happy me! När jag var hemma igen hittade jag massor av gamla skivor som jag bränt en gång i tiden, så dem satt jag mig och lyssnade på innan Julia undrade om jag ville äte hemma hos henne, så hon, sigge och matte kom och hämtade mig och så körde vi bort till julia där vi sa hejdå till sigge och matte. Vi bestämde oss för att gå och äta pizza, jag, julia och hennes pappa, gott!
Jag och julia fixade seda i ordning oss och cyklade hem till victoria där också felicia och jimmy var, jimmy körde alla oss tjejer till tofta, där vi träffade några andra och fick en mysig kväll vid stranden, snälla jimmy kom också och hämtade oss och nu kom jag precis hem, ska sova snart och imorgon väntar en cykeltur ut till tofta och sen hela dagen där, skönt. Ska iväg och träna fotboll en stund med pappa också, pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0