börja om från början

Jag är nästan helt inne på att byta tillbaka till min gamla blogg, trots att den kanske inte var så jätte bra men den var ändå roligare att skriva i och sen känns den mer som sommar. Men än så länge så är jag kvar här och som jag egentligen lovat mig själv att jag ska ha den i minst ett år, det är väl typ tio månader nu.

Jag har precis kommit hem ifrån Fanny där jag sovit i natt, tillbringade också hela dagen med henna igår. Först var vi på stan en sväng och kollade lite, hon fyller år på lördag så hon fick visa lite vad hon önskade sig och hon är faktiskt den svåraste personen att köpa present till. När vi var klara på stan åkte jag hem för att träna fotboll extra med pappa, efter det fixade jag i ordning mig och åkte bort till Fanny igen, det blev inte av att vi gjorde så mycket igår, vi gick ut och träffade på lite folk, pratade och så. Sen åkte vi hem till henne och somnade ganska snabbt, men jag hade en trevlig kväll. Gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0