tofta

Min fösta dag på stranden idag kan man säga och lite färg har jag faktiskt dragit på mig. Dessutom cyklade jag och Julia ut till tofta som är ungedär två mil, men det var faktiskt inte så farligt som jag hade trott.
Framme i tofta ringer vi Markus för att se vart han sitter och sen träffar vi honom och Oliver, där slår vi oss ner, efter en stund kommer även massor av andra, vi solade och badade, härligt!
Vi gick sen till toftagården allihopa för att bada i poolen där, sen kom Julias pappa och hämtade oss. När jag kom hem åt jag lite och fixade i ordning mig, jag mötte upp Viktoria och Julia för att gå ner till almedalen och träffa dem vi umgåtts med på stranden idag, det blev inte en så lång stund, så jag ska sova snart och hoppas på att det är fint väder imorgon så det kan bli en till skön dag på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0