skolavslutning

Ojojoj, ungefär nu för ett år sen startade jag min gamla blogg, då jag berättade om en fantastisk kul skolavslutning, jag kan inte säga att den här var lika rolig, men någonstans så tycker jag ändå att jag har haft trevligt.
Hela dagen började som så att jag vaknade men panik och trodde jag hade missat hela skolavslutningen och grejer, men icke, då hade jag en timma på mig att fixa i ordning mig. Helena kom sen hit och vi cyklade tillsammans till kyrkan där vi av någon konstig anledning skulle ha våran avslutning i år, när vi var klara i där gick vi till våra klassrum för att få betyg och så, nöjd med mina är jag iallafall.
När vi var klara letade jag upp Julia och vi gick hem till henne och åt lite, vi slockade även en stund. När vi vaknade igen var det en jävla fart på våra ben då vi skulle ut och plocka blommor till våra kransar, i tre timmar gjorde vi dem där kransarna men jag tycker ändå att det var värt det och under den tiden städade vi även och gick till affären.
Viktor kom förbi en sväng och vi lagade mat, fixade i ordning oss och försvann sedan på fest på gråbo jag och Julia, kändes inte riktigt som min typ av fest så vi tog oss an och gick hem och bytte kläder när det började bli kallt.
Vi gick sen ner i almedalen och träffade resten av folket som vi inte träffade på festen, sen har det egentligen bara varit en jävla yr och gå fram och tillbaka, jag tackar gud för att jag är hemma nu, för jag är grymt trött efter en lång dag.
vi skulle kunna uppleva minnen, du och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0