krama gustav dagen

Tråkigt att det inte kunde vara bättre väder idag, jag som är jätte sugen på att ta en kväll nere i almedalen med grillning och mys, men icke. Får se vad kvällen bjuder på istället.

Idag har jag ju som sagt haft världens skönaste dag, började vid åtta och slutade halv tio, skulle egentligen slutat fem över tio men eftersom vi var duktiga och städade skåpen på rasten så släppte Hedvig oss, känns faktiskt trots alla jobbiga so lektioner tråkigt att hon skall sluta.
Iallafall när jag kom hem så gjorde jag i ordning en rejäl frukost, känns som om det var ett tag sen. Sen fick det faktiskt bli av att sova i två timmar, efter det har jag kollat på MTV och nu ska jag städa rummet innan mamma och pappa kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0