everytime we touch

Har suttit här fram och tillbaka idag och funderat på vad ja skall skriva i bloggen, för en uppdatering behövs ju trots allt. Jag kan ju börja med den tragiska matchen mot Danmark på råsunda i lördags, då vi inte fick hurra på nationaldagen för Sveriges dåliga spel, det var länge sen jag såg en så dålig landslagsmatch, men trots det så verkar det inte som om Sveriges chanser i vm är helt slut.
En bra match denna helg dock var vår mot Graip, då vi vann med 4-1, trots skador från många håll, just nu går det riktigt bra för oss så ni kan få lov att hurra åt oss. Annars har det varit en ganska lugn helg, i fredags hamnade jag hemma hos Julia med fyra glasspaket,  det var ungefär vår helg, Marion och Linnéa kom förbi en stund också.
Lördagen bjöd på studentmiddag hos min morbror som tog studenten i Torsdags, då blev det årets första jordgubbar för min del, kvällen bjöd som sagt på dålig fotboll och kebab, även en fest hos Elina, roligt! :)
Drog mig hem i bra tid därifrån för gårdagens fotboll, annars igår så såg jag när fc gute slog hammarby TFF på hemmaplan med 3-0, bra de.


Idag var det rebusjakt i skolan och faktiskt så orkar jag inte riktigt förklara vad det är, men iallafall så har jag cyklat minst två mil, happy me. Slöt vid ett, då gick jag hem och sov, därifrån har jag precis vaknat, får se vad denna kväll har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0