days


Julie gör det hon är bäst på... linslus!

Jag, Julia och Hanna drog på picknik på hällarna...

...med denna utsikt

jag fick träffa bästa Emil

sen började Julias sovande hemma hos mig, här är första morgonen
då vi gjort smoothie till frukost

Vi hamnade en kväll på "bageriet" med trevligt sällskap efter en glass
på hamnen

samma kväll kom vi hem och såg ut så här, efter att ha cyklat i piss regn

tbc hamnade vi också på en kväll med trevligt sällskap

Jag och Julia  bo satte oss en natt  hemma hos Christoffer, pigg kille

ännu piggare kille

grabbarna gick och jobbade, vi hade huset för oss själva, allt kan hända
och vi lyssnade på smurfarna bland annat?...

...självklart blev det ett dopp i poolen eller två trots att vi skulle på tofta strand
där vi aldrig hamnade

söt tjej

vi vandrade till tbc för att säga hejdå till Christoffer för att sedan ta bussen hem

Igårkväll blev det middag på Joda med tjejerna

Hanniii på Joda

Emma, Julia och Felicia

Felicia och Olga

Nu ska jag göra mig i ordning lite för att sedan ta en sväng på stan med Julia, får sen se vad kvällen bjuder på!

Kommentarer
Postat av: Anton Engdahl

Jag tycker du borde twittra lite oftare :D

2009-07-27 @ 23:45:35
URL: http://intressanton.blogg.se/
Postat av: amanda

ja, jag borde väl det :)

2009-07-28 @ 00:29:51
URL: http://amandabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0