shhh

Saknar Halmstad och seriösa träningar för tillfället, det säger jag efter gårdagens träning där ingenting gick rätt till och det var bara trams från alla håll. Visst måste vi ha kul med varandra, men igår gick det över gränsen.
Annars var gårdagen en ganska bra dag då jag som jag gjort dem senaste dagarna bara tagit det lugnt och städat till maskinen, städa är nog för övrigt min nya grej.
Sen fick det bli en promenad till träningen i och med att Julia lånat min cykel, men faktiskt så kom hon och hämtade mig på den efter träningen, snällt, men det blev typ så att jag sprang hela biten istället, men jag fick sällskap iallafall.
Jag åkte hem och duschade, jag och Julia skulle egentligen göra något med det kändes som om det inte fanns någon ork till det och sen fanns det inte så mycket att göra heller.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, har vaknat sent som alla dem senaste dagarna. Det dåliga vädret har också försvunnit men det blåser något så fruktansvärt och jag känner mig seg i hela kroppen av någon konstig anledning, men jag får se vad jag ska göra, får prata med Victoria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0