oh heaven if you know my secrets

Idag blev det att vakna sent och det gjorde väl inte så mycket i och med att det var tråkigt väder. Julia hörde av sig och vi tog en sväng på stan, där det blev en inhandlad byxdräkt och en tröja för min del, det blev även en sväng ner på glassbaren. Sen blev det att skynda sig hem och byta om för att sedan cykla bort på träning och en bra sådan blev det för en gång skull kan man väl säga, men med mina egna ord så kan jag säga att dem senaste träningarna varit väldigt oseriösa. Lite mat från pastavagnen blev det mellan träningen och domarutbildningen och sen körde vi igång, känns lite sådär lagom kul att jag ska döma första matchen i hela p18 cup, men det ordnar sig.
När jag kom hem blev det att duscha sen gick jag ut för att träffa Hanna, vi tog en promenad tillsammans och pratade lite. Det blev bara hem och vända innan jag drog iväg och träffade Julia för att sen träffa Felicia och resten, sen tog jag, Julia och Joel en sväng ner i almedalen där vi träffade på Robin och Karl, sen blev det att gå hem. Nu kom jag hem för en stund sen, ska väl snart sova så att jag orkar upp imorgon, måste vända tillbaka på dygnet så här innan cupen, pusspåre!

Kommentarer
Postat av: emmy

hehe men nu är den fixat :D

2009-07-29 @ 12:19:31
URL: http://peaceandrespext.blogg.se/
Postat av: emmy

hehe men nu är den fixat :D

2009-07-29 @ 12:19:54
URL: http://peaceandrespext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0