hey boy hey girl

Kvällen blev en sån där gå kväll, då jag bara gått omkring och träffat på några stycken, därför blev det att man tog sig hem i tid. Behövde det också känner jag, men det blir väl ändå att jag sitter här ett tag och just nu lockar faktiskt sims, jag är inte som alla andra och spelar sims 3, har inte köpt det än och tror inte att jag kommer att göra det i och med det jag hört om det, istället spelar jag sims 2 och det fungerar utmärkt.
Imorgon får det bli att gå upp i tid, för att gå på stan i och med att det inte blev något stan för mig och Julia idag, imorgon blir det även träning och domarkurs.


älskade vännen

Kommentarer
Postat av: emmy

tack, jag tycker dock inte det..

Den ska fixas till snart så då hoppas jag att den kommer bli mycket bättre :)

2009-07-28 @ 20:29:14
URL: http://peaceandrespect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0