happy happy happy

Dagen började som så att runt tolv ringde Julia mig och undrade om jag ville åka med Julia, Julias syster Jenny och hennes vän Lisa och plocka jordgubbar, självklart ville jag det så jag stressade i mig frukost och sen kom dem och hämtade mig. När vi kom fram så var det ju självklart stängt, så vi åker vidare till Själsö och kollar lite, men hela resan gick ju egentligen ut på jordgubbar så vi fick ta en sväng in på maxi och köpa tvp liter.
Dem släpper sedan av oss i almedalen, så vi går och träffar älskade Emil och gud vad glad jag var över att träffa honom. Vi tog också en sväng på stan innan vi vandrade hemåt till Julia. När vi kommer hem dit så är Jenny och Lisa i full gång med pannkaksgörandet, så jag och Julia tar disken, vi fick sen pannkakor med grädde, sylt och jordgubbar, gotti.
Vi går också ut för att träffa Adam och sen blev det en liten sväng in i hans lägenhet för att kolla lite, sen gick jag och Julia hem och powernapade en stund, sen fixade vi i ordning oss lite och cyklade ner till strandpromenaden, vi köpte med oss godis ifrån karamellboden på vägen också. Vi tog en väng  på hamnen och i alme också, sen har jag fått med mig maskinen affishen hem, och axwell för den delen, coolt! Nu går vi in i vecka 29 också, hoppas på en rolig vecka och jag saknar fotbollen :(:(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0