you lose, you lose

Lanet är snart över, om några timmar iallafall, känns som mycket folk redan har börjar droppa härifrån.
Jag är övertrött om det nu finns någonting som heter så, har sovit nio timmar av det här lanet och vissa tycker att det är mycket ;o Just nu vill jag bara hem till min säng och sova, inte på någon madrass.
Jag tror att Vickan har lämnat sin dator för gott, den har nog varit avstäng i mer än 15 timmar, haha!
 
Ikväll annars har det varit rätt rörigt här, mycket besökare som det brukar bli mot kvällstid.
Elina kom hit och vi spelade lite på min dator, innan vi gick hem till mig och åt lite, sen kan man väl inte säga att jag har gjort så mycket mer, kollat på scenbidragen har jag gjort också.
Nu tänkte jag kolla på film och bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0