vi kör en dubbel

jag tittar bara framåt
tur det
annars hade du fått ett helvete


Nyduschad efter två timmar på friskis, vi körde faktiskt två pass efter sig idag iallafall jag och Vickan, Felicia körde baraa det första. Men gud så skönt det känns nu efteråt, känner mig helt slut i kroppen samtidigt som jag känner mig fräsh, men det kommer att bli mycket friskis i framtiden nu när jag och Vickan ska skaffa årskort, minst två gånger i veckan har vi sagt + fotbollen då, för min del, jag känner mig som en riktig träningsmänniska nu, jag känner stolthet!
Skolan idag har varit en sån där seg dag, då tiden har gått i slowmotion trots att det här är vår kortaste dag, inte många var vi i klassen heller eftersom vi haar jour, så många var borta på andra ställen, liten klass idag med andra ord..
För det mesta har jag varit arg idag, för det här med min facebook, känns väl lite konstigt att facebook gör så mycket, men det är ju typ där man får reda på allting nu för tiden(?) jag har nog skickat tusen mejl till facebook, men ingenting verkar hända, så vad ska man ta till med nu då, men jag ska fixa det här, det har jag bestämt. Men jobbigt när massor av människor frågar varför jag har tagit bort min fb, men nu vet ni det, jag har inte tagit bort den!
Gick hem och la mig efter skolan iallafall, vilket var dumt, kanske kan somna ändå ikväll efter den hårda träningen, det hoppas jag på, men jag måste ändå plugga, känns som om jag har tusentals läxor, vilket jag har.
Jag har 37 glosor tills imorgon också, jag kan typ tre, så nu blir det plugga, plugga och åter igen plugga, känns ju roligt när det finns andra saker som jag vill göra ikväll, skolan tar kål på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0