verkligen i brist på annat

Vad heter du? -  Amanda Björklund
Vart bor du? -  Söder
Trivs du där? -  yes
Brukar du läsa horoskop? -  nej
Har du körkort? - nej, inte ens moppekörkort
Favoritdjur? -  i dont know
Vad spenderar du dina pengar på? -  antagligen kläder
Festar du? - Nykter
Antal kuddar i sängen? -  Tre
Kan du baka bullar? -  yes, i can!
Bläck eller blyerts? -  Blyerts
McDonald's eller Burger King? - McD
Är du allergisk mot något? - inte vad jag vet
Äger du ett busskort? -  absolut
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön
Hur ser du ut idag? - mjukisbyxor och linne
Nästa mål i ditt liv? -  huh?
Vad såg du senast på tv? - Cityakuten
Hur svarar du i mobilen? - halåååå
Vem ringde dig senast? -  Vicky p
Vad sa den som ringde? -  jag minns inte
Antal timmar sömn inatt? -  Jag vet inte,  kan inte räkna efter
Sov du ensam? -  Yes

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Julia kanske?
Fick dig att gråta: hmm?
Du gick på bio med: Fanny, Alexandra och Johanna
Du gick på stan med: Vickan och Julia kan jag tro
Skällde på dig: Jag vet inte.
Skickade ett e-mail till dig: Inte en aning!

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  Ja.
Bråkat med ditt husdjur? - Nej?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Tror inte det.
Tar du droger? - Nej.
Vad är du mest rädd för? -  Jag vet inte.
Vilka kläder sover du i? - linne oftast
Vart vill du gifta dig? - Har jag inte tänkt på
Vad hatar du verkligen? - IDIOTER
Har du varit kär? -japppp
Kör du bil? -  nepppp
Har du ett jobb? - nejeeee
Gillar du att ha folk omkring dig? - jaaaaa
Är du ett hälsofreak? - Kan jag inte påstå

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - hmm?
Är du ensam nu? - Jappppp
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - random
Vill du gifta dig? - dont know
Vill du ha barn? - Tror det

FAVORIT
Rum i huset? -  MITT
Typ av musik? -  Allt möjligt
Månad? - Juli är bäst

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - nepppp
Köpt någonting? - mat och godsaker
Varit sjuk? - nej
Sjungit? - yessss
Sagt "jag älskar dig"? - Jag tror inte det
Träffat nån ny person? - Kanske på plg?
Saknat någon? - japppp
Kramat någon? - Jaappp
Kysst någon? -  nej
Haft sex med någon? - men nej

SENASTE
Låt du hörde - our last summer
Film du såg - wanted tror jag
Människa du slog -  Jag slåss inte
Stora bussresan - Bussresan?


FÖRSTA
Första bästa kompis - Amanda
Första inhandlade skiva - Minns inte
Första begravning? -  :´(
Första piercing/tatuering - öronen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0