Tisdag

det fungerar inte.. fan
Vaknade precis efter ha sovit i en timme
, gick och la mig dels för att jag är så sjukt trött och för att glömma bort saker, men när man vaknar är alting precis som när man gick och la sig, ye vad happy jag är.

Idag i skolan har jag bara varit så jävla borta, nog för att jag var så trött, hemkundskapen gick åt helvete, men vår paj blev ju iallafall.. paj.. men skolan gick snabbt idag, vilken tur!
Senare cyklade jag ner mot stan och mötte Felicia, Olga, Vickan och Julia, men Julia var inte kvar så länge, gick på stan med dem en stund och fick med mig lite nödvändiga saker hem.
Nu ska jag väl städa på mitt rum och dra med pappa till ica max, för att senare ha lite mys kväll med mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0