let´s go

Jag ska byta alarmsignal, imorse när jag vaknade kom jag på att jag hatar Marvin Gaye och stand by me, som jag har vaknat till den senaste tiden, men man kan ju inte vara speciellt glad på en låt man vaknar till?
INTERESTING.. ne

Kort dag i skolan idag, kände att det inte fanns något speciellt go i våran klass idag, alla var dryga.. kanske till och med att dem börjar bli lite schizofren.
Dagen gick fort, slutade kvart i två och gick hem, hjälpte min lillasyster att städa på hennes rum, sen la jag mig och dog i sängen, trött som jag är, det är absurdt! Ska ännu på friskis också med Vickan och Felicia,  somnar nog gott ikväll kan jag tro!
Nu ska jag äta något

hejhejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0