jag och bloggen

Det har blivit jag och bloggen, för min facebook verkar jag inte få tillbaka och playahead.. har man väl släppt för länge sen. Jag orkar faktiskt inte ta mig tid och göra en ny facebook så jag ska sluta klaga om det, men man blir ju dock så arg.

Det blev en dag hemma för min del idag också
, fortfarande sjuk men är på förbättringsvägen så imorgon blir det skola, eller jour i caffis med andra ord. Skönt att slippa alla lektioner + att jag ska på något möte om teatern som vi har i våran klass. Ska till och med träna imorgon, trots att jag precis varit sjuk, friskis med Vickan för det är ju så barnsligt roligt.

Idag har jag fått min prao plats, på ett dagis eller en förskola, jag vet faktiskt inte riktigt vad det är och hur gamla barnen är, det enda jag vet är att dem är barn och att jag ska få åka till vibble varje morgon. Jag har inte valt det här själv att jag ska praoa där, men jag kan ju vara glad att jag räddades ifrån granngården i hemse eller slappa konsum butiker, sen så tycker jag ju om barn, det blir säkert bra. Får samla lite mer information imorgon och sen är det ett tag kvar också, vecka åtta(?)

Imorgon:
Jour i caffis
möte om teatern
friskis med vickyyy
PLUGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0