när jag inte sover

Helt plötsligt fick jag för mig att göra det här, så jag sprang igenom hela huset för att hitta min ipod, ingenstans fanns den, jag frågade till slut mamma, i bilen säger hon.
Vad den nu gjorde där har jag inte en aning om, men iallafall så kan jag inte ha tänkt så mycket när jag skulle hämta den, för jag går ut på baksidan (?), smart för jag vet ju att jag har jätte problem med att få upp den grinden, så jag hoppar över grinden hämtar ipoden ska hoppas tillbaka över grinden och fastnar, dramatiskt blev det för att hämta min ipod i bilen, men vad tänkte jag när jag gick ut på baksidan, omväg..

1. Sätt iPoden på "blanda spår"
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

Vad var det första du tänkte på när du vaknade?
curly sue
Vad är det sista du kommer tänka på innan du somnar idag?
warwick avenue
Hur är det med kärleken?
everyone nose
Vilken låt passar bäst in på den som du håller kär?
the party is in you
Hur mår dina vänner?
poker face
Tycker dina vänner om dig?
handllake village
Hur ser folk dig som?
what a feeling?
Spanar folk in dig?
stand by me
Är du bra i sängen?
hej där
Har någon sexfantasier om dig?
a drop in the ocean
Hur kommer du att dö?
sexy back
Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
feedback
Vilken låt beskriver din personlighet mest?
fiddle
Hur är det med ditt liv?
like a virgin
Hur kunde det ha varit i ditt liv om du hade valt andra vägar?
love lockdown
Hur kommer ditt liv att bli?
just dance
Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?
crazy baby
Hur kommer sommaren att bli?
moonlight shadow
Finns det någon som e hemligt kär i dig?
california dreaming
Kysser du bra?
karatefylla
Mår din kropp bra?
with every bit of me
Får du tillräckligt med sex?
my cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0