testing

Är sjuk idag, självklart.. någonting måste jag ju göra, så jag hittade den här!

Brukar du:
Titta på dig själv i spegeln: Jo, det måste jag nog påstå
Gnälla: iibland
Skrika: sällan, men när jag är arg så ja
Sova: såklart?
Ha ångest: ja
Skada dig själv med flit: nej
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: ja
Drömma sexdrömmar: händer
Ta droger: nej
Försöka vara annorlunda: nej
Klä dig i svart: ja
Gå till kyrkan: nej, men det har faktiskt hänt
Gå i skolan: yeees
Röka: nej
Ha sex:  jag passar
Ljuga: händer
Hata folk: nej
Lita på folk: ja

VEM:
Saknar du:
  många
Vill du döda: ingen
Vill du slå: jag slåss inte
Kysste dig sist: haha
Vill du kittla: Vickan
Vill du prata med: Vickan
Skrek du på sist: pappa
Vill du vara som: oj, jag har inte en aning
Sårade dig sist: hmm..
Vill du bli galet full med: mina bästa vänner isåfall
Gjorde dig riktigt glad senast: någon
Fick du sms från senast: Vickan
Ringde dig senast: Vickan
Är snyggast på jorden: jag? nej men zac effron tror jag

HAR DU:
För många vänner:
nej!!!
Förföljelsemani: nej
Tvångstankar: ibland
Någon annan psykisk sjukdom: nee
Någon fysisk sjukdom: neee
Någon skada: neee
Färgat håret: yesss
Brutit några ben:  neee
Några piercings: neee
Egen dator: yesss
Bra självförtroende: relativt
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: yesss
Dumpat någon: nej
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: ja
Tuttat eld på nått: nej
Gjort något olagligt: yesss

HUR:
Går du: famåt
Svarar du i telefonen: hallå
Fördriver du tiden: på olika sätt
Mycket pengar har du: tillräckligt
Tjänar du pengar: nej
Ofta diskar du: vi har diskmaskin
Ofta städar du: ofta
Många stör du dig på: en del
Ofta träffar du din familj: varje dag, dem flesta i familjen iallafall

TROR DU:

Att du kommer bli något: jag är något
På gud: jag vet inte
På rymdvarelser: neee
Att folk tycker om dig: såklart, inte alla kanske
På ett liv efter detta: inte en aning
Att fiskar kan tänka: nee
Att du kommer leva länge: yessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0