strange things

Min syster har nu flyttat in i mitt rum för ett tag, det håller på att tapetseras för fullt inne i hennes rum och så snart hennes är färdigt så är det dax för mitt, då får jag flytta in till henne, så med andra ord kommer jag att få dela rum med min syster i några dagar. Men det är mysigt, det påminner om när vi var små och delade rum.

Kom nyss hem från bion, Benjamin Buttons otroliga liv, vissa säger att den är lång tråkig men det tyckte inte jag, tyckte den var jätte bra och den var värd 2 timmar och 45 minuter, Julias snälla mamma kom och hämtade oss och körde hem mig efter bion. Tidigare idag hade jag träning, skönt var det, man glömmer så mycket på fotbollsplan, omvärlden alltså, det var otroligt skönt idag.
Det har varit en konstig dag idag, har haft någonting konstigt att fundera på och jag förstår inte, det kommer jag nog aldrig att göra. Sen borde jag sova också, men jag har ingen lust till det, jag vill fundera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0