SOMMAR

Imorse när jag kollade igenom min garderob för att hitta någonting att ha på mig för dagen, så började jag tänka på att jag har nog trippelt så mycket vår och sommar kläder som jag har höst och vinter kläder.
Så jag tycker att det bara kan bli sommar så att jag kan få använda alla dem kläderna, men nej, här står jag mitt i vintern, suck!

Dagen har varit långtråkig på skolsidan, som är det enda jag har gjort idag, men ändå! Tröttnade på caffis efter en stund, behövde heller aldrig följa med på mötet för att snälla Viktor gjorde det istället, tack!
Slutade dagen med syslöjd, som blev min enda lektion idag, där var det lugnt som vanligt.
Tänkte äta någonting nu, innan jag går hem till Vickan, för jag måste faktiskt gå, min cykel står ju hos henne och ah..
Ikväll blir det friskis för både min och Vickans del, det roligaste passet idag också, yes, vet inte om Felicia skulle med också, men det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0