som en vanlig söndag

Jag hade hemskt gärna velat byta ut min design, så är det någon som kan hjälpa mig så är det bara att säga till, börjar bli trött på den här designen och den är ju inte så värst kul, grå grå och än en gång grå.
Men jag är kass på design, så jag tar emot hjälpen.
Nu gäller det snart att packa ihop mina saker och cykla till träningen, utomhus idag roligt, men jag känner mig som om jag vill gå i myskläder hela dagen och bara se på film.
Men det får jag väl göra efter, sen så har Vickan och Julia frågat om jag vill följa med på bio, antagligen kommer det väl bli så, men jag måste plugga och allt, åh!
Julia sitter här bredvid mig med sin dator och ser på oth, känner att vi inte är så värst sociala mot varandra, men nu känner jag att det börjar bli lite bråttom, måste packa och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0