sjuk, ah

Det blev ingen skola för min del idag, för nu var det min tur att bli sjuk, typiskt. Men förutom det är det väl en ganska bra dag idag, någon kom hem och det är barnbidrag, eller inget bra med barnbidrag för min del egentligen för det ska jag ju spara till jag och Vickan åker till stockholm, nästa månad någon gång, men det brukar inte gå speciellt bra med mina sparanden, får se hur det går den här gången.
Just nu ligger jag och dör i min säng, datorn håller mig sällskap denna dag, tack för det. Jag vänntar på att Mathilda ska laga mat till mig, eftersom det är ingenting man orkar göra själv när man är sjuk.
Hoppas att jag kan gå till skolan imorgon, det är ju dö trist att vara hemma på dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0