one day, happy day

bra..  jag vaknade nu och jag som skulle vända tillbaka på dygnet, kommer aldrig kunna somna ikväll och ännu mindre komma upp imorgon. Men annars är det bra, har ångest, skolångest, vill verkligen inte börja skolan igen nu, som jag sa för ett par dagar sen (?) vad tänkte jag då?
Idag är det en sån där dag då jag inte vill göra någonting men måste göra någonting, för jag har nämligen träning idag, sen skulle jag och Julia göra någonting, men jag vet inte om hon har dött eller något, för hon borde ha smsat mig vid det här laget. Men jag är typ arg för att jag har vaknat såhär sent, ville ju vakna runt åtta någonstans med trots allt ställde jag ingen klocka, dum som jag är.. Men jag tog ut min sista sovmorgon jag kan ha på det här lovet iallafall, så det kanske förde någonting gott med sig, imorgon är jag tillbaka i vardagen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0