nyttigast

Jag undrar hur det nya året kommer att bli, hur det kommer att se ut och vad som kommer förändras, vad har jag och ändra på, jag som inte ens har några nyårslöften?
Men det blir säkert ett jätte bra år, det kan man hoppas på iallafall.

Mer än ett dygn har gått av plg och jag har sovit fyra timmar, tanken var att bara sova en, men det gick ju jätte bra? Stängde av alarmet och somnade om igen, sen känner jag att jag är den nyttigaste på hela lanet, jag äter typ sallad, äpplen och loka, medans alla andra kör den onyttiga varianten?
Vickan är faktiskt också med på mitt led , duktig som hon är! :)


Kommentarer
Postat av: SVENSKALÄRARE

du , vafan har du frågetäcken när du skriver saker ? som t.ex. Jag äter sallad ,äpplen och loka ,medans alla andra kör den onyttiga varianten? Frågetecken ska man ha när man ställer frågor , Du får IG i svenska !

2009-01-04 @ 10:17:15
Postat av: amanda

när saker äe lite oklara, men då måste jag fråga? Har man mellanrum mellan orden och frågetecken/utropstecken?

2009-01-04 @ 16:43:14
URL: http://amandabjorklund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0