NYÅRSAFTON

Jag msåte säga att det är något fel på mitt tidigare inlägg, ska försöka fixa det så fort jag kan.

Min nyår var väl egentligen toppen, känner att jag är lite besviken över att det inte blev riktigt som vi hade tänkt oss, man ska ju aldrig ha för höga förväntningar eller planera någonting.

Började med att jag på dagen åkte hem till Vickan, efter ett tag kom även Julia också, vi började fixa i ordning oss och laga mat, fläskfilé och potatis i ugn blev det, det var jätte gott!
Kristian, Per och Adam kom även också, vi pratade lite och så, det var trevligt.
Framåt åtta började vi ta oss till Elina, när vi kom dit var det väl inte så mycket folk där, men det rullade in mer och mer hela tiden. När klockan började närma sig elva började alla ta sig ner mot hamnen, vi gick en sväng in förbi Vickans också, för att gå på toa och lite. Sen blev det stressigt för att klockan närmade sig tolv, så att vi sprang ner till hamnen genom hela innerstan, utan skor och allt, självklart så missar vi precis tolvslaget, typiskt.
Men jag träffade många vänner, jätte roligt var det där nere, vi träffade sen Julias syster och bestämde oss för att åka hem med henne, men vi gick tillbaka en stund till alla innan vi åkte hem.
När vi kom hem somnade Julia ganska fort och jag låg typ och pratade i telefon i stort sett hela natten. Bara tråkigt att vissa är så naiva och inte kan uppföra sig, men de talar ju för sig själv.

GOTT NYTT ÅR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0