nightyyyy

Plg har tagit livet av mig, jag är helt död eller jag var iallafall det när jag kom hem, nu när jag har sovit sen lunchid idag är jag inte trött längre och självklart ska ju det vara mitt i natten... suck!
Men jag har tur, det är hockey på tv, sverige-kanada, så jag har någonting att göra och även folk att prata med, som har gjort samma sak som jag och vaknat mitt i natten.

När jag gick och la mig förut ekade alla LANord i mitt huvud, alla ord jag och Victoria gick igenom förut när vi väntade på att få skjuts hem, Victora har även kommit på sina egna lanord.

Sverige-kanada är det värsta jag har sett jag vill slå sönder något, ni som ser den förstår vad jag menar och resten ni får helt enkelt skylla er själva att ni inte ställt klockorna och är vakna vid den här tiden.
Jag ska berätta även fast jag inte vet speciellt mycket om hockey, men kanada spelar typ fult och kör över målvakten gång på gång och domarna dömmer typ.. rent utsagt DÅLIGT!
Nu tänker jag gå ut och brottas i snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0