Lukas place

Kom hem för en stund sen, kvällen har tillbringats hemma hos Lukas med Fanny, Filip och Simon, även Lukas förstås. Såg på film 1408 blev det, för övrigt så har jag aldrig sett den innan, måste varit den enda i världen,  sen spelade vi även lite guitar hero, för det är ju så barnsligt roligt.
Annars hände det väl inte så mycket en kväll som denna, men det har varit skönt och trevligt.
Idag eller det blir ju igår hälsade jag på min kusin Ella, en vecka gammal och dem är ju så söta när dem är sådär små.
Ska sova snart, Fanny är här också, imorgon ska vi och kolla på någon match i x-huset eller innebandy center som det heter nu för tiden, men för mig heter det x-huset.
Sen ska vi träna, utomhus äntligen, ska bli skönt, har längtat efter utomhus träningarna.
Nu ska jag vara lite social mot Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0