jag halkar runt

Första dagen och jag är tillbaka i vardagen.. dagen var dryg och jag har inte sovit någonting inatt, alla bara pangade på direkt, ingen kunde ta det lugnt och tänka på att det var första dagen nej? En ny tjej i klassen också, välkommen till vår enkla klass.. 85..
Självklart skulle dem börja med dagen då vi går längst i skolan, tills halv fyra idag har jag suttit där. Hur trött jag än var och är måste jag säga, så följde jag med Helena på stan för att hon var tvungen att hitta en födelsedagspressent till Tom, som fyller år idag, grattis till dig!
Kollade även runt på lite saker till mig själv också, måste dra med mamma på stan någon dag också.
Nu kom jag precis hem och jag är helt slut, och arg för den delen.
Tror jag ska vara snäll och laga mat, ingen är hemma just nu och jag är hungrig, vill bara sova, men måste äta någonting först, så jag tänker vara duktig och ännu en gång laga mat till den här familjen.
Nu är det också hur mycket snö på marken som helst och halt är det också, jag har inte bara halkat en gång..

och nej, jag är inte bara lite arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0