it´s too late to apologize

En vecka har vi nu gått i skolan och jag är trött, skoltrött... hur många dagar är det kvar till sommaren liksom? som tur är har vi en massa lov och sen har jag även saker som jag mår sjukt  bra av som gör att jag kommer att klara det.
Tankarna går nu och det känns som om vi drar igång massor av arbeten i skolan, vilket vi gör också och då kommer alla prov och inlämningar ske samtidigt, toppen..
Annars då, skolan idag ja ni kan ju förstå hur det har varit om ni tänker på allt det jag skrivit tidigare, jag har varit sjukt trött, men faktiskt gick jag inte och la mig när jag kom hem eller jag vilade i tjugo minuter, men jag sov ingenting för jag kände att jag verkligen ville somna i tid ikväll vilket jag tror jag kommer göra, för jag är svidigt trött.
Tränade fotboll ikväll, gick bra.. snart är det ju coop forum cup som den fortfarande heter  mina ögon, men dem har döpt om den, igen.. till hmm.. team sportia cup eller någonting sådant.
Imorgon är det bara torsdag, varför känns det som om det ska vara fredag för, antagligen för att det är så jag vill att det ska vara, men för helgen har jag väl egentligen inga större planer.
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och sova, trötter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0