inte många timmar kvar tills man är där igen

I mitt hem är nästan allt  som har med julen att göra borta, det känns som om någonting saknas, egentligen är det väl inte dags ännu att kasta ut alla saker, men resten av min familj var rätt trötta på det, så det fick bli så att vi kastade ut alltihopa. Idag har jag varit lite mer syssselsatt än vad jag var igår, Julia kom hit någonstans mitt på dagen, vi spelade lite wii, runt halv sex tiden skulle jag ut med cykeln på den hala marken med Julia på pakethållaren för att möta Malin och efter det cykla till träningen, det blev ett jävla äventyr vill jag säga
Träningen gick inge vidare, min fysiska sida idag har inte varit så bra, men jag lyckades skjuta sönder en bollkorg, happy me! Resten av deen här kvällen har varit slapp och jag ska väl snart se till att komma i säng så att jag orkar upp till skolan imorgon, 8 med gympa och slut halv 4, då är även jag slut!
En annan rolig sak, eller rolig och rolig, men jag har inte kunnat prata klokt idag, vet inte vad det har varit med mig, kanske är nervös inför skolan imorgon (?) det är ju inte direkt som första dagen när man började på söder man vågade ju knappt gå dit, men nej jag är inte nervös, verkligen inte. Men en rolig mening som har kommit ur mig idag var, jag sjä.. eh.. jag kan själv fixa eh.. iho,för i helvete, jag kan själv fixa ihop mig med .... .....! Good day!
Nu väntar målning av naglar, sedan sova!


Kommentarer
Postat av: V

Du glömde skriva att du älskar mig ? (a)

2009-01-08 @ 01:39:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0