I'm leaving you for the last time, baby

Kvällen blev lugn vilket var skönt eftersom jag är trött, trött på allt.
Pappa körde oss iallafal till hockeyn förut, v roma vann med 4-3 och det går väldigt bra för dem nu, super!
Efter hockeyn jobbade pappa och vi kunde inte få någon skjuss, vi satt oss ner och kollade igenom våra telefonliston men hittade ingen som kunde, så vi prommenerade hem till Viktoria.
Vi kom hem till Viktoria med frusna händer och fötter, satt oss ner i soffan och spelade wii, där blev vi sittandes resten av kvällen, vi började även planera vår överraskningsfest vi ska ha för Viktora när hon fyller år, Viktoria vet visserligen redan om det men jag och Julia planerade ändå.
Sen började jag röra mig hemåt, Viktoria och Julia följde mig för dem skulle ändå träffa lite folk, men jag orkade inte vara kvar, så jag gick hemåt!
Imorgon ska jag träffa min kusin för första gången, några dagar gammal är hon, Ella!
Sen ska jag göra någonting med Fanny, länge sen nu, vi måste träffas oftare.
Nu ska jag spela wii och ta det jävligt lugnt, keep it cool!

och ja, jag är fortfarande förbannad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0