idag och dagen innan idag

Gårdagen var helt okej, jag och Fanny gick ut till p18 och kollade någon match, sen kom hennes mamma och hämtade oss och körde oss ut till rävhagen där vi skulle träna.
50 minuter innan  träning var vi där, det var väl lite onödigt men men..
Kom hem efter träning duschade och så, var sjukt trött men lyckades ändå inte somna i tid, så jag har varit trött  idag, ska försöka komma i säng i tid ikväll.
Idag har jag varit i skolan, varit lugnt, kort dag, efter skolan cyklade jag hem till Vickan där hon låg och segade, vi kollade igenom korten ifrån nyår som snart kommer upp på fb kan jag tro.
Julia kom även dit och vi tre tog en sväng på stan, dött var det och ingenting hittade jag, boooring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0