guitar herooo

Dagens största framgång måste vara att jag klarade en låt på expert på mitt guitar hero, jag har blivit grym, kanske för att jag sitter och spelar det varje kväll, men vem vet.
Har varit duktig på andra sätt idag också, har lagat mat, jag känner att jag gör det varje dag, måste ha blivit min nya hobby, det känns fel. Annars har det inte varit så mycket annat den här kvällen, eller jag har roat mig med att måla naglarna och sånt, har även strövat runt lite på ica maxi, så det var en del ändå.
Jag vet inte hur det kommer att gå med sovandet ikväll, har ju sovit idag på dagen och då brukar det inte funka, jag är expert på guitar hero och att vända på dygnet..

Känner att bloggen har blivit min kvällssyssla, men så får det vara och datorn måste vara min bästa vän, nej nu bara för att komma ifrån det ska jag städa på mitt rum och göra någon annan glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0