FREDAG äntligen!

Dagen började med att jag mötte up Helena för att cykla ut till ishallen, tanken var att jag inte skulle åka skridskor egentligen men gympa lärarna tvingade på mig ett par skridskor, så jag åkte en stund, det var faktiskt riktigt kul!
Efter det har dagen gått segt och jag bara längtar tills klockan blir tre och jag kan gå hem, jag ska inte ens hem liksom(?) Ska till stan och träffa Victoria och Julia, Julia ska till frissan medans jag tänker köra den billiga varianten den här månaden och köpa hem hårfärg, orkade inte ta mig till någonting annat och det måste bli gjort nu, finns ju inga tider heller!!!
Så Victoria ska färga håret på mig senare och idag bli väl antagligen sista dagen jag ser mamma på en vecka, hon åker till spanien imorgon, ska förbi och träffa henne senare. Ikväll ska jag umgås med tjejerna och se på fotboll, laddar för en hel kul kväll, pappa spelar ju inatt också, det ska bli roligt och se.
Just nu sitter jag med Mattias och Rickard i datasalen, biologi, men mitt arbete är hemma och helt klart, så jag fick syssla med annat. Sen är det bara en timmes matte kvar, yes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0