darling, darling

Sitter här med handduken på huvudet och har precis duschat efter ett pass medel på friskis, skönt var det, det konstigaste är att man känner sig fräsch när man har tränat där, Vickan var med mig också eller det var ju i stort sätt hon som fick dit mig och vi har bestämt att träna där minst två gånger i veckan.
Skolan idag då? det var bra, lugn och skön dag måste jag säga, bara att det körde ihop sig på sista lektionen, syslöjd..att någonting kan gå så fel, idag blev jag faktiskt arg, hur många gånger kan man sy fel egentligen(?)
När skolan var slut vid halv fyra, lång dag, så cyklade jag hem till Vickan medans hon den latmasken tog bussen, vi pluggade lite och så, vad duktiga vi har varit idag för övrigt, pluggat och friskis, starkt!
Imorgon är det fredag, ska bli otroligt skönt med helg nu, säger jag som redan är skoltrött.
Nu börjar klockan bli mycket också,  måste ännu plugga, vill inte vara vaken så sent, åhhh..

Kommentarer
Postat av: nik

nej vad gulligt av dig :)

2009-01-15 @ 22:52:59
URL: http://nikkiisabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0