come back

jag litade på det


National treasure rullar på tv, hör väl för de mesta bara ljudet i bakgrunden, jag är inte så insatt. Det blev ingen bio ikväll, inte för någon av oss faktiskt, vi får ta det en annan kväll istället.
Det blev en kväll framför tv istället och pappa har handlat hem godis.
Imorgon är det skola igen då, tacksam för att måndagar är en kort dag, jag undrar hur jag hade klarat mig annars, men det här blir en lugn vecka på skolsidan, klassen har jour den här veckan, så det blir caffis torsdag fredag för min del.
Jag ska ta ner mina skolböcker till soffan nu och plugga lite samtidigt som jag ska se lite på filmen och  försöka förstå trots att jag inte har hängt med ifrån början.

Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

sv: ja vem gör inte det? :D de har ju så roliga grejer!

2009-01-18 @ 23:50:35
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0