can not find out

Efter jag skrivit mitt tidigare inlägg kom jag på att jag egentligen inte hade så mycket att göra idag så jag la ifrån mig datan och somnade om, var trots allt inte så utvilad som jag trodde, tror som så att jag inte orkade tänka på vissa saker.
När jag vaknade igen runt två-tiden åt jag min frukost och efter det bestämde jag mig för att göra någonting vettigt idag, så jag städade på mitt rum som inte var så stökigt eftersom jag inte varit hemma sen jag städade det sist, sen så har jag faktiskt tagit på mig förklädet och lagat mat till hela familjen, jag känner mig riktigt duktig.
Kvällen ska vara lugn för min del, jag och pappa ska nog ut till maxi en sväng sen då tänkte jag handla på mig lite gott, som jag kan smocka i mig när jag ser på film, tror det blir PS. I LOVE YOU, jag måste vara den enda personen i världen som inte har sett den ännu, har hört att den är sorlig, så jag kan gråta ner mig lite i soffan.


snart ses vi loovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0