YE!

Helgen är just över, det har varit en konstig helg, som vi trodde skulle bli så bra, men det har den ju självklart också varit. Igår var vi och kollade en stund på fotbollen jag och Julia, sen gick vi vidare hem till Vickan för att umgås lite, även adam kom dit, jag, adam och julia bestämde oss för att gå och kolla på fotbollen igen, samtidigt kom det några andra hem till vickan så hon stannade kvar.
Vi hade roligt och trevligt!
Idag vaknade vi runt halv elva jag och julia, vi gick till södervärnshallen och tillbaka, till södervärnshallen igen och tillbaka, gick hem och sov en timme, fixade iordning oss och gick tillbaka till södervärnshallen igen, där vi var kvar ända fram tills halv tio tror jag att klockan hann bli, det var även en massor av annat trevligt folk där.
När jag kom hem kollade jag på beck, sen har jag inte gjort så mycket annat.
YE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0