keep you

trodde du hade ändrat på dig

När saker går åt helvete.. jag har nog guld i den grenen, förklaringen är imorse det första som händer är att jag åker alldeles för långt med bussen, jaa typ tre mil för långt och många tyckte att det var jätte kul, hmm..
Men jag lyckas iallafall ta mig tillbaka och lyckas komma dit jag skulle, den andra grejen är när jag skall hem och jag missar bussen trots att jag var där när bussen kom, det verkade inte som det gick så många bussar tillbaka, så jag började tänka vad gör jag nu? Jag ringde iallafall mamma som var på jobbet, men kom och hämtade mig ändå, annars skulle jag väl varit kvar där än, jag har konstaterat att jag och bussarna inte är speciellt bra kompisar, men nu har jag iallafall kollat upp så att det skall bli rätt imorgon, men hur tänkte dem när dem satt mig på en plats dit jag avr tvungen att åka buss?
Annars har första prao dagen varit bra, jätte söta små barn är det på mitt dagis, många små individer. Dem ville inte att jag skulle gå hem, så söta. Men det var lite problem att hitta till dagis ifrån bussen också, men allting löser sig tillslut.
Imorgon är det en ny dag där, undra om det händer någonting nytt.
Inatt sover jag iallafall hos Victoria, så har jag nära till bussen imorgon också, får se vad som blir av resten av kvällen, tror jag tar med mig datorn bort, så kanske det blir en updating.








kom hit sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0