difficult

en saknad
och en jävla massa minnen
du och jag, du och jag

Igår gick jag och mötte Victoria vid säve, vi tog oss en prommenad hem till henne, inhandling av godis blev det på vägen också, sen blev det tv resten av kvällen, design simon and thomas, lipstick jungle och en liten bir av prison break innan vi somnade.

Imorse kände jag att jag bara ville ligga kvar i sängen, i tusen år till, gud så trött jag var, men det blev att pallra sig upp så att jag inte missade bussen, det hade ju varit lite pinsamt att komma för sent idag igen och skylla på bussen.
Denna dag gick det något bättre med bussen, tackar för det.. var nog för att jag tog rätt buss idag, mådde otroligt illa när jag klev av bussen, men det gick över ganska snabbt efter jag klivit av. Annars har denna dag varit väldigt mycket upp och ner, barnen var lika söta idag, men ibland blir dert för mycket när dem börjar binda fast mig och grejer. Var ute en stund idag också med dem och jag trodde jag skulle frysa ihjäl.. nära in på iallafall. Hade en liten rast, då jag raggade upp en soffa och nära var det att jag somnade, men då kom ungarna och hoppade på migl.
Till och med rätt buss hem blev det också, jag måste vara grym, på bussen satt det tusen barn och alla hade musik på sin mobil, tänkt på att skaffa hörlurar(?) jobbigt.
När jag kom till stan gick jag hem till Victoria och gjorde mig i ordning medans hon satt vi datorn, vi gick ner på stan och hon skulle leta efter en födesledagspresent, det är ju så sjukt många som fyller år nu.
Gick sedan och träffade Fanny, vi gick ner och hämtade pengar hos mamma, sen gick vi bort till Vinäger.. eller café amalia som det heter nu, men det tänker jag inte säga. Vi köpte det vi skulle ha, sen väntade vi på Tim och Hannes, satt där med dem en stund, trevligt! När vi var klara gick jag tillsammans med Fanny ut till bingeby, följde henne en bit, sen skulle jag ändå åt det håller för att hämta min cykel som jag lämnade hos Lukas i lördags.
Resten av kvällen vet jag inte vad det blir av, behöver plugga lite, har prov i fysik nästa vecka och jag känner att jag inte riktigt har koll på allt som jag borde ha koll på. Nu måste jag städa mitt rum också, hur många sagar har jag inte sagt det liksom, men det blir aldrig av, nu har jag bestämt mig, så jag går och gör det nu direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0