until we bleed

Hello bloggen!
Länge sen en klok uppdatering nu, iallafall så mår jag toppen av någon konstig anledning, borde jag göra det? - det känns inte så, men nu är läget så. Igår var då begravningen för min gammelmormor, det var jätte fint, vila i frid! Efter åkte vi vidare till bygdegården och hade minnesstund, så fikade vi och lite sånt, min mormor drog även upp någon gammal låt som jag tydligen velat sjunga när min gammelmorfar gick bort, du är härlig du mormor!
Sedan åkte vi in till stan igen, vi gick i lite affärer en stund, men det blev inga större inköp ifrån min sida, lite småsaker, vi åkte hem och åt pizza hela tjockisfamiljen.
Sen tog jag faktiskt min cykel och begav mig ut i det kalla, sen kan man väl säga hala, för nära på att ramla var jag allt några gånger, men jag kom tillslut fram till Erika där det blev en mysig kväll med bara Julia och Erika, sov kvar där och imorse blev man väckt av att Filip dunkade musik vid sådär halv tio, men trots det låg vi kvar i en och en halv timme innan vi gick upp.
Fram mot två cyklade jag och Julia hem till mig för att hämta lite grejer till kvällen, gick sen hem till Julia och tog singan på vägen där det blev inköp av pizza, som vi gick hem och åt.
Vi powernapade, fixade iordning oss och begav oss sedan med stress ner till bion, vi hann och vi såg i taket lyser stjärnorna, den var jättebra och tåren föll även ifrån min sida faktiskt.
När bion var slut hade vi inte en aning om vad vi skulle göra, men som tur är hör rara ante av sig och vi hamnade på ett lan och när det är fullt med datorer, vad tror ni jag tänker? - BLOGGEN! Nu skall jag försöka vara social mot dem osociala dataspelarna.... hmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0