the end

återfått känslan
men inte för dig

Riktigt snabbt har dagen gått och snart är det helg igen, det ska bli en rolig helg trots att ingenting blev som vi hade tänkt oss. Men det kvittar det blir bra ändå!
Men som sagt dagen har gått otroligt snabbt och tur är väl det, för det mesta har vi bara haft tråkiga lektioner idag, så jag är glad för det. Utöver skolan har det inte varit så mycket annat för min del, sov en stund efter skolan, åt lite mat sen fastnade jag framför tv:n och det rullade bara tusen tråkiga program.
Hamnade till slut här och jag behöver plugga, har matte prov imorgon, sen skulle jag egentligen med Hanna, Felicia, Julia och Victora på friskis, men jag orkade inte, måste ju vila upp mig inför fotbollsturnering imorgon, go 85!

Helgen då:
- Middag hos Vickan
- En kväll med Fanny
- Mamma kommer hem(?)
- Vardagsrummet ska tapetseras klart
- Träna träna träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0