skidåkning

Nyss hemkommer ifrån en tur på skidor, jo för det blev faktiskt så att familjen begav sig ut till vok stugan och åkte skidor, det är ju sjukt jobbigt, nu förstår jag hur dem där på tv har det.
Har sagt hejdå till Vickan idag för hon åker ju imorgon till thailand, kommer kännas lite tomt nu. Det blev en stund på stan senare med mamma och pappa, det blev en hel del inhandlade saker, två tröjor ifrån MQ för min del.
Nu  har jag faktiskt sportlov, för jag är ledig imorgon och gud så skönt det känns att inte gå i skolan på hela nio dagar, det här skall bli ett kul lov, kan vi hoppas på iallafall.
Nu skall väl datorn få roa mig en stund, innan jag skall sova, tjingeeeling.
Föresten grattis till Olga också! :)




syns det att jag vurpat?... nae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0